بازار بادام ایران
خانه / پسته ایران / پسته فندقی / مشخصات قیمت و خرید پسته فندقی خام

مشخصات قیمت و خرید پسته فندقی خام

اگر به دنبال یافتن مشخصات قیمت و خرید پسته فندقی خام هستید ما تمام اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهیم.

اگر شما جزء افرادی هستید که مایلید با پرداخت مبلغی مشخص تعداد پسته بیشتری خریداری کنید. باید بگوییم پسته فندقی بهترین گزینه برای شما می باشد.

چراکه این پسته به دلیل انس بالایی که دارد مقرون به صرفه تر است .به همین دلیل در بازار پسته محبوبیت زیادی دارد. در واقع شما با خرید یک کیلوگرم پسته فندقی تعداد پسته بیشتری را نسبت به سایر انواع پسته ها مثلاً کله قوچی دریافت می کنید.

این پسته بخش اعظمی از پسته صادراتی را تشکیل می دهد و مصرف زیادی در شیرینی پزی دارد. از ویژگی های آن می توان به طعم فوق العاده، شکل زیبا و مقرون به صرفه بودن ان اشاره کرد.لازم به ذکر است افرادی که دچار فشار خون هستند بهتر است از پسته فندقی خام استفاده کنند.

پسته فندقی خام

 مشخصات پسته فندقی خام

در ادامه به بررسی مشخصات پسته فندقی خام می پردازیم،

پسته فندقی به نام پسته اوحدی نیز شناخته می‌شود . علت نامگذاری این است که فردی به نام مهدی اوحدی برای اولین بار این پسته را در رفسنجان روستای فتح آباد شناسایی کرد .

در تقسیم بندی بر اساس شکل ظاهری این پسته جزء دسته پسته های فندقی قرار می گیرد و میوه های کروی و فندقی شکل هستند . یکی از مهمترین ارقام پسته تجاری در ایران پسته فندقی است .که بیشترین صادرات پسته از همین نوع می باشد. در بورس نیز ۵۰ کیلوگرم از پسته فندقی به عنوان ملاک معاملات می باشد. و همچنین ۶۰ تا ۷۰ درصد از باغ های پسته رفسنجان پسته فندقی یا اوحدی می باشد. انس این پسته از ۲۸ تا ۳۴ است. بنابراین پسته ریزی محسوب می‌شود.

درخت پسته فندقی ارتفاعی در حدود ۳ متر دارد. رشد آن متوسط و دارای تاجی گسترده است .زمان گل دهی آن از ۱۳ تا ۲۰ فروردین است .که جزء ارقام متوسط گل به شمار می آید .رسیدن میوه آن ۱۲ شهریور و زمان برداشت دهه اول شهریور است. رنگ پوست این پسته کرم روشن است . صادرات این پسته به دو صورت خندان طبیعی و بخندان خندان مصنوعی می باشد.

بعضی از کشورها مانند چین که به دنبال محصولات ارزان تر هستند ، پسته فندقی را به صورت آب خندان از ایران وارد می کنند

پسته فندقی خام

قیمت پسته فندقی خام

برای آگاهی از قیمت پسته فندقی خام و انواع مغزیجات و خشکبار می توانید با فروشگاه زرین مغز که مرکز فروش این محصولات در دو شعبه تهران و اصفهان می باشد تماس حاصل نمایید.

و همچنین می توانید انواع پسته را به صورت جزئی و کیلویی یا به صورت عمده سفارش دهید .

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش: 09120998358
تلفن شرکت: 02128427476
فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: zarincomp@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید
error: Content is protected !!
اینستاگرام واتساپ ایمیل